W związku z planami rozwoju Serwisu Regionalnego Centrum Serwisowego, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowej aplikacji która ułatwi nam i naszym Kontrahentom wykonywaną pracę, usprawni wzajemną komunikację oraz podniesie jakość wykonywanych usług.
Poszukujemy wykonawcy tej aplikacji.
Zainteresowanych współtworzeniem/wykonaniem tej aplikacji prosimy o zgłoszenia.
Prosimy o przedstawienie kosztu stworzenia od podstaw aplikacji/platformy ERP II pod kątem szeroko rozumianego serwisu komputerowego oraz outsourcingu.
Wiemy, że na cenę składa się i ma wpływ wiele elementów – ogólnie przedstawiamy nasze wymagania poniżej.
Założenia:
Platforma ma zarządzać przedsiębiorstwem na każdym kroku jego działania – od księgowości poprzez przyjmowanie zleceń, pełną ich historię, zarządzanie logistyką sprzętu zastępczego, bazą magazynową części zamiennych.
E-faktury, dostęp poprzez urządzenia mobilne (smartfony, telefony, tablety), zarządzanie księgowością, kadry, wysyłka informacji o zgłoszeniu na sms i e-mail.
Moduły przewidywane:
Moduł obsługi zamówień Moduł magazynowy Moduł bazy alokacji sprzętu zastępczego Moduł elektronicznej wymiany danych EDI (w tym auto-sms, e-mail) Moduł serwisowy Aplikacja dostępowa Front-end web Moduł księgowo-kadrowy
Oczywiście także wdrożenie, instalacja i później opieka.
Do tego interesuje nas:
Szkolenie z obsługi platformy – dla pracowników
Szkolenie zdalne z obsługi platformy – dla partnerów
Konfiguracja, zarządzanie i utrzymanie Windows Server 2008 R2 Server .
Oferty prosimy składać do 31.10.2012 w siedzibie RCS przy ul. Zabrzańskiej 17 w Rudzie Śląskiej.
Kryterium wyboru wykonawcy – 100% – cena.